2012. augusztus 17., péntek

A titokzatos lúzer,és a csaj.2.rész^^

Mivel Vivi is nagy rajongója Roy Martin blogjának ezért olvasta a kiírást, amihez írta is hogy: nekem se volt egy fényes napom,elhiheted!" ezt Balázs olvasta,majd elmosolyogta magát.Vivi másnap elkérte Balázs számát amit meg is adott.Vivi nem sokkal h vége lett a sulinak felhívta és megbeszéltek egy találkozót.Elmentek egy gyorskajáldába.Balázs megfogta Vivi kezét és mosolygott,Vivi pedig elpirult.Leültek egy asztalhoz ahol Balázs kérdezte hogy:
-És van barátod?
-Nincs,jelenleg nincs.
-Még...úgy érted..-és Balázs megcsillantotta tökéletes fogsorát és Vivire nézett.
-Igen lehet.-Vivi nézett értelmetlenül.
-Leszel a barátnőm??-hangzott a kérdés melyet Vivire szegezett.
-Persze!Határozottan igen!-Mondta Vivi,majd Balázs felállt és lehajolt Vivihez aki a széken ült,majd megcsókolta,ami ellen most nem tiltakozott Vivi.
-Mért nem engedted hogy megcsókoljalak?-Kérdezte Balázs.
-Hát...még nem csókolóztam soha..és kicsit ciki..
-Dehogy ciki!-Mondta Balázs nyugtató hangnemben.
Vivi mosolygott és bámulta a srácot akit mindenki lúzernek néz.
-Mondhatok egy titkot Vivim??
-Persze,bármit!-Mondta Vivi aki majd elolvadt és mosolygott.
-Én vagyok Roy Martin!-Mondta Balázs,Vivi meglepődésében lefordult a székről.
-Kajak?
-Igen,de ezt csak te tudod!
-Értem,nálam rejtve marad a titkod!-Mondta Vivi lehiggadva.
Itt az a baj hogy az iskola hárpiája Liza a közelükben ült.aki elterjesztette és azt mondta Vivitől tudja.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése