2012. augusztus 23., csütörtök

A titokzatos lúzer,és a csaj 3.rész:P

Másnap mikor Balázs és Vivi találkoztak a suliban,Balázs mérges arckifejezéssel nézett és mondta hogy:
-Kössz Vivi...
-Na de mit?kérdezett vissza Vivi meglepődve.
-Azt h elmondtad mindenkinek h Roy Martin én vagyok.
-De,és nem is mondtam el senkinek...!!
-Pedig mindenki tudja,és csak veled osztottam meg..most nem azért fognak barátkozni velem aki vagyok...hanem csak a blog miatt..
-De..
-Semmi de..Vágott bele Balázs,Vivi szavába és elment..
Vivi már tudta merről fúj a szél,oda ment határozott léptekkel Lizához és minden további nélkül arcon vágta.
-Megkeserítem azt a két évedet ebben az iskolában te szakadt ribanc!!-mondta Liza a földön feküdve miközben fogta az arcát ami annyira fájt hogy még a könny is kicsordult a szeméből.
-Ne pofázz te kavarós kurva..vágta Vivi oda neki mérgesen,majd elinalt.
Liza,Balázshoz ment panaszkodni,hogy mit művelt a drága kis barátnője ami okán fogva,Balázs szakított Vivivel.Hogy Liza miért csinálja??Mert szerelmes Balázsba,és jártak is.Liza nem tűri hogy más lányoké legyen az,ami az övé már nem lehet..

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése